Re: /InlogschermWindows 10.

Kees Reijman

Ik ga daar zo snel mogelijk eens kijken.

Op 4-8-2016 om 16:08 schreef Artin Dekker:

Ik heb even gezocht, en op http://computertotaal.nl/pc/inloggen-op-windows-10-zonder-wachtwoord-67676 staat in drie stappen hoe je dit kunt doen. De instellingen die je in stap 1moet openen kun je het snelst bereiken via de sneltoets Windows+I, en energie beheer die je nodig hebt in stap drie door op Windows+X te drukken, en in het menu dat dan verschijnt voor energie beheer te kiezen.

Beheerder win10-nl
https://groups.io/g/win10-nl

Op 4-8-2016 om 15:55 schreef Kees Mobiel:
Wie weet of het mogelijk is om het inlogscherm van Windows 10 uit te schakelen zodat ik niet bij het opstarten in hoef te loggen?

Kees Reijman
http://www.blindofslechtziend.nl

Verstuurd vanaf mijn IPad