Re: /InlogschermWindows 10.

Kees Reijman

Dat kan een reden zijn er eens naar te kijken. Nu heb ik er nog geen behoefte aan.

Kees Reijman
http://www.blindofslechtziend.nl

Verstuurd vanaf mijn IPad

Op 5 aug. 2016 om 10:40 heeft Artin Dekker <artindekker@mail.com> het volgende geschreven:

Het grootste voordeel van een Microsoft account is dat je apps kunt downloaden in de Store.

Beheerder win10-nl
https://groups.io/g/win10-nl

Op 5-8-2016 om 10:09 schreef Bruno forums:
Dag Kees,

Een Microsoft-account heeft MS de eerste gebruikers van Win8 min of meer opgedrongen. Pas in latere instantie heeft men het voorkomen van het aanmaken ervan wat vereenvoudigd. Zo heeft Marga er bijvoorbeeld wel een en ik inderdaad ook nog steeds niet. Hoe dan ook………. je hebt er in ieder geval een nodig als je bij wilt blijven, bijvoorbeeld bij het gebruik van Office 365. Het heeft ook wel wat voordelen zoals het delen van bestanden, maar de tegenstanders zullen zeggen dat dat natuurlijk net zo goed kan via media als Dropbox!

Groeten,
Bruno.

Op 5 aug. 2016, om 09:29 heeft Kees Mobiel <kees_reijman@icloud.com> het volgende geschreven:

Wat heeft een microsoft account ermee te maken Bruno? Ik heb er trouwens geen.

Kees Reijman
http://www.blindofslechtziend.nl

Verstuurd vanaf mijn IPad

Op 4 aug. 2016 om 16:01 heeft Bruno forums <bruno-forumberichten@marga-bruno.nl> het volgende geschreven:

Dag Kees,

In vroegere Windowsversies was het inderdaad zo dat als je slechts 1 gebruiker op je pc had je niet hoefde in te loggen. Is dat in Win10 niet meer zo dan? Misschien niet zo handig, maar zeker als je een Microsoft-account hebt ontkom je niet meer aan inloggen verwacht ik.

Groeten,
Bruno.

Op 4 aug. 2016, om 15:55 heeft Kees Mobiel <kees_reijman@icloud.com> het volgende geschreven:

Wie weet of het mogelijk is om het inlogscherm van Windows 10 uit te schakelen zodat ik niet bij het opstarten in hoef te loggen?