Administrator rechten

Kees Reijman

Beste,

Ik heb Windows 10 opnieuw moeten installeren. Nu ontdek ik dat ik geen administrator rechten meer heb. Hoe kan ik dit herstellen?

kees_reijman_mailgroepen@...
http://www.blindofslechtziend.nl/
Verstuurd met The Bat! Home Edition (64-bit)

Rob van Vliet

Besste Kees,

Er is een oplossing, zie bijlage.

Maar het vraagt wel moed.

De andere optie is natuurlijk nog eens opnieuw installeren.

Succes

Rob van Vliet

[...]

Hallo Rob,

De laatste optie ga ik in elk geval niet doen. Bedankt. Zodra ik office opnieuw heb geïnstalleerd zal ik het document bekijken. Dat lijkt nu niet te lukken. Ik heb overigens in reacties elders op mijn vraag gelezen ook meer simpele oplossingen moeten zijn. Ik ben daar nog niet aan toegekomen.